OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel internetového obchodu My-Prague:

Gabriela Tománková, Záhumení 624, 74285  Vřesina

IČO: 69617309, DIČ: CZ7554125513

Průběh objednávky

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.

Přihlášení pro velkoobchodníky Přihlášení slouží pro velkoobchodníky. Vyplňte e-mail a aktivujte si registraci. Poté můžete nakupovat za velkoobchodní ceny, při splnění první objednávky nad 3000,- Kč.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Košík V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH. Cena zboží je konečná, včetně všech poplatků, je platná v momentě objednávky a nelze ji měnit. Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH (u velkoobchodníků bez DPH), popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na obsah košíku v pravé horní části stránky.

Adresa Vyplnit lze zvlášť adresu doručovací a fakturační. Pokud chcete obě adresy stejné, stačí označit zaškrtávátko s názvem „Stejná jako doručovací“ a fakturační adresa se zkopíruje z doručovací.

Doprava

Nabízíme vám několik typů dopravy zboží:

Dopravce platba převodem platba online dobírkou
ZÁSILKOVNA

– doručení na výdejní místo

CZ           60,- Kč          60,- Kč          90,- Kč
partner ZÁSILKOVNY

– doručení na adresu

CZ           99,- Kč         99,- Kč         129,- Kč
 ČESKÁ POŠTA 

– objednávky do 200,- Kč v obálce

CZ            69,- Kč        69,- Kč         99,- Kč
ČESKÁ POŠTA

– balík do ruky

CZ            130,- Kč        130,- Kč         160,- Kč
DPD – DPD CLASSIC CZ            120,- Kč       120,- Kč         150,- Kč
DPD na SLOVENSKO

– balík do 5 kg

SK            210,- Kč        210,- Kč         NE
ZÁSILKOVA na SLOVENSKO

– doručení na adresu (balík do 5 kg)

SK           210,- Kč        210,- Kč        NE

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje.

Shrnutí a odeslání objednávky Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, cenu za dopravu, případně osobní vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Objednávka zavazující k platbě.

Je dobré vědět O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky zboží, které již není možné dodat ani nahradit jiným modelem. Prodávající zákazníka o této situaci neprodleně informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Ověřeno zákazníky Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás.

Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.

Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

Toto znění najdete i v příslušných OP:

https://heureka.group/cz-cs/podminky-pouzivani/

Způsoby doručení

Zásilka Jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura. Fakturu (daňový doklad) zasíláme automaticky v balíku.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Způsob doručení:

ZÁSILKOVNA – doručení na výdejní místo

Zboží je doručeno na pobočku Zásilkovny 2. – 3. pracovní den po odeslání. Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny si vyberete v košíku v kroku výběru dopravy a platby. V den uložení na pobočce Vám přijde informační e-mail a sms s heslem, které nahlásíte při převzetí balíčku. Balíček budete mít uložen na pobočce po dobu 7 dnů.

Tuto službu je možné využít pouze pro menší balíčky s maximálním rozměrem 120 cm (součet tří stran) a délkou nejdelší strany 70 cm. Váha balíčku musí být do 5 kg. Pokud si nejste jisti, zda Vaše objednávka těmto parametrům vyhovuje, neváhejte se nás zeptat na tel. čísle 777097421, příp. Vás budeme sami kontaktovat

partner ZÁSILKOVNY – doručení na adresu

Zboží je doručeno některým z partnerů Zásilkovny  přímo na adresu do druhého dne od podání zásilky.

Tato služba funguje na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybránv závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností.

  • Povinné kontaktní údaje: V rámci doručení na adresu je třeba uvádět oba dva kontaktní údaje na adresáta, tedy telefonní číslo i e-mail.

Informace o doručení Vám přijde na e-mailovou adresu, v den  doručení Vám bude kontaktovat dopravce na uvedené telefonní číslo.

ČESKÁ POŠTA  – doporučený dopis (objednávky do 200,- Kč),  balík do ruky

Česká pošta doručuje balík do ruky i doporučený dopis 1-2 dny od odeslání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Informace k doručení zásilky

  • nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
  • výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
  • můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den

Pokud si zásilku nevyzvednete do 3 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Vaše osobní údaje (jméno, adresa, tel. číslo) jsou chráněny a mohou být rozšířeny dále jen s vašim písemným souhlasem.

Víte, že si můžete

  • nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
  • nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí
  • zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny vaše zásilky na jinou adresu
  • prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky

DPD

Zboží je doručováno 1 – 2 dny po odeslání.

Balík DPD CLASSIC může mít max. 15 kg, délka nejdelší strany max. 100cm, obvodová délka max 250cm.

Před převzetím zásilky od kurýra zkontrolujte, zda nemá zásilka poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození ihned s kurýrem sepište Zápis o škodě. Pokud zjistíte vnitřní poškození zásilky po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 777097421 nebo e-mailem info@my-prague.cz . Rádi Vám pomůžeme vyřídit reklamaci zásilky u společnosti DPD.

PPL 

Zboží je doručováno 1 – 2 dny po odeslání.

Před převzetím zásilky od kurýra zkontrolujte, zda nemá zásilka poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození ihned s kurýrem sepište Zápis o škodě. Pokud zjistíte vnitřní poškození zásilky po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 777097421 nebo e-mailem info@my-prague.cz . Rádi Vám pomůžeme vyřídit reklamaci zásilky u společnosti PPL.

Způsob platby

Vyberte si nejvhodnější způsob platby:

  • platba převodem
  • platba dobírkou
  • online platba

Platba převodem (předem)Zvolíte-li tuto možnost, obdržíte po potvrzení nákupní objednávky na svůj e-mail podklady k platbě. Na vaši objednávce začneme pracovat ihned po připsání platby na náš účet.

Platba dobírkou při převzetí zásilky Zboží zaplatíte přepravci při předání na Vámi určené adrese.

Online platba (platební kartou)Zboží zaplatíte přes platební bránu ComGate. Všechny online platby jsou bezpečné a šifrované.  ComGate je licencovaný subjekt působící pod dohledem České národní banky a Ministerstva financí České republiky.

Zákazníkům ze Slovenska objednávku nejdříve přepočteme na Eura a následně zašleme platební údaje pro platbu do Fio Banky.

Kontakt: info@my-prague.cz, tel. +420 777 097 421

Reklamace

Jak postupovat když…» je přijaté zboží poškozené Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu V tomto případě prosím napište na e-mail info@my-prague.cz, kde vám individuálně pomůžeme.

Jak postupovat u reklamace Kontaktujte nás na níže uvedený e-mail nebo tel. číslo:

tel.: +420 777 097 421

e-mail: info@my-prague.cz

Lhůta pro vyřízení reklamace Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodávajícímu.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek.

  • předem bude s námi dohodnuto, že si zboží dopravíte na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným užíváním, mechanickým poškozením apod.),
  • podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění:  lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou e-mailovou adresu.

Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností klientů jakožto spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

  • 1. Mimosoudní řešení sporů zejména prostřednictvím (i) mediace či (ii) arbitráže (rozhodčího řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti obou stran, objektivitě a nestrannosti řízení.
  • 2. Dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, v platném znění). Místně příslušným orgánem České obchodní inspekce je Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00.
  • 3. Výkon dohledu, resp. státního dozoru nad činností My Prague, resp. firmou Gabriela Tománková, vykonávají dále Oblastní inspektorát práce pro hlavní město Prahu se sídlem v Praze, Praha 6, Kladenská 103/105, PSČ 160 00 (ve vztahu ke zprostředkování práce) a Úřad městské části Praha 3 – Živnostenský odbor, se sídlem Praha 3, Lipanská 308/14, PSČ 130 00 (ve vztahu k provozování volné živnosti výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona).

Vysvětlení důsledků pro potenciálního klienta vzniklých uzavřením rozhodčí doložky

  • 4. Dle dohody mezi My Prague, resp. firmou Gabrielou Tománkovou, a potenciálním klientem budou spory ze smluv mezi nimi uzavřených a řídících se českým právem rozhodovány u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze (dále jen „Rozhodčí soud“ a „rozhodčí řízení“). Výběr Rozhodčího soudu je tedy zárukou spravedlivého a rychlého vyřízení sporu.
  • 5. Zákonem požadované informace zahrnující pravdivé, přesné a úplné informace o tom, že Rozhodčí soud rozhoduje jako stálý rozhodčí soud, o způsobu zahájení a formě vedení rozhodčího řízení, o odměně rozhodce a předpokládaných druzích nákladů, které mohou klientovi v rozhodčím řízení vzniknout a o pravidlech pro jejich přiznání, místu konání rozhodčího řízení, způsobu doručení rozhodčího nálezu klientovi a tom, že pravomocný rozhodčí nález je vykonatelný, jsou uvedeny v aktuální verzi rozhodčího řádu Rozhodčího soudu na internetových stránkách http://www.soud.cz/ a My Prague v tomto ohledu odkazuje klienta na znění rozhodčího řádu.
  • 6. Výhody rozhodčího řízení:
    • a) Rychlejší vyřízení sporu a s tím související nižší finanční náklady – spor je zpravidla rozhodnut v horizontu několika málo měsíců, v jednodušších sporech lze věc vyřídit písemně, tj. bez ústního jednání.
    • b) Svobodná volba rozhodce a procedurálních pravidel – smluvní strany si mohou vybrat rozhodce ze seznamu rozhodců vedeného Rozhodčím soudem (v případě ze spotřebitelských smluv ze seznamu rozhodců vedeného Ministerstvem spravedlnosti), který jim nejlépe vyhovuje.
    • c) Bezformálnost – Rozhodci postupují tak, aby byl bez zbytečných formalit zjištěn skutkový stav potřebný pro rozhodnutí.
    • d) Důvěrnost – soudní jednání je veřejné, tj. každý se může zúčastnit projednávání sporu (veřejnost lze vyloučit jen výjimečně v případech stanovených zákonem); rozsudek obecného soudu musí být vždy vyhlášen veřejně. Naproti tomu rozhodčí řízení je zásadně neveřejné a totéž platí o vynesení rozhodnutí Rozhodčího soudu (rozhodčího nálezu).
    • e) Jednoinstanční řízení – rozhodčí nález je konečný a nelze se proti němu odvolat, pokud se strany nedohodly jinak. Také díky tomu je celková délka rozhodčího řízení typicky podstatně kratší, než je tomu u soudního řízení.
    • f) Široká vykonatelnost – rozhodčí nálezy jsou vykonatelné nejen v tuzemsku, ale i v zahraničí (např. viz Newyorská úmluva z roku 1958, jejímž signatářem je cca 130 států a která zajišťuje uznání a výkon rozhodčích nálezů). Díky těmto mnohostranným mezinárodním smlouvám jsou tuzemské rozhodčích nálezy v zahraničí snadněji vykonatelné než tuzemská rozhodnutí soudu.
    • g) Důvěryhodnost – spory jsou rozhodovány rozhodci, na nichž se strany předem dohodly, mají důvěru obou zainteresovaných stran.
    • h) Spravedlnost – při rozhodování se rozhodci řídí hmotným právem pro spor rozhodným; mohou však spor rozhodnout podle zásad spravedlnosti, avšak jen tehdy, jestliže je k tomu strany výslovně pověřily. Ve sporech ze spotřebitelských smluv se rozhodci řídí vždy právními předpisy stanovenými na ochranu spotřebitele.
    • i) Flexibilnější využití moderních technologií – je-li možno se ziskem aplikovat při poskytování služeb moderních technologií (internet, e-mail, videokonference aj.).
  • 7. Nevýhody rozhodčího řízení:
    • a) Užší pravomoc – co se týče dokazování, rozhodci (na rozdíl od soudů) nemohou vynucovat procesní povinnosti od třetích osob. Rozhodci tedy mohou vyslýchat svědky a znalce jen tehdy, pokud se k nim dobrovolně dostaví a vypovídají; nemají donucovací pravomoc předvolávat svědky. Dále nemají pravomoc vyžadovat předložení písemností k provedení důkazu, vydávat předběžná opatření k zatímní úpravě poměrů účastníků apod. K provedení všech těchto úkonů by rozhodci museli dožádat soud.
    • b) Jednoinstanční řízení – bude-li o sporu rozhodnuto neodborně, nebude-li zjištěn řádně skutkový stav nebo dojde-li k nesprávnému posouzení důkazů a tím k vydání vadného rozhodčího nálezu, strany již nemají možnost tento nedostatek zvrátit, resp. namítnout před odvolacím orgánem (ledaže by se dohodly na tom, že rozhodčí nález je možno přezkoumat).
    • c) Nejednotné rozhodování rozhodců – každý rozhodce či arbitrážní centrum je nezávislým subjektem, proto tu není žádná nadřízená instance, která by sjednocovala rozhodovací praxi různých rozhodčích center či rozhodců. Toto je však zároveň výhodou, neboť strany si mohou zvolit takového rozhodce či rozhodčí centrum, s jehož rozhodovací praxí se nejvíce ztotožňují a považují ji za spravedlivou.

Pro velkoobchodníky/firmy

Nakupujete pro vaši firmu nebo obchod větší množství zboží? Hledáte vhodný dárek pro vaše zaměstnance či obchodní partnery? Pak jste na správném místě.

Pokud se u nás zaregistrujete se svým IČO a váš nákup při každé objednávce bude vyšší než 3000 Kč, můžete vybírat z naší velkoobchodní nabídky, která je sice omezena jen na některé druhy zboží, zato cenově velmi zajímavá.

Pokud vás nezaujme naše nabídka pro velkoobchodníky, spojte se s námi a my vám vytvoříme individuální nabídku, která bude závislá na množství objednaného zboží.

Dále firemním klientům nabízíme:

  • Hladký průběh objednávky, včetně případných reklamací.
  • Zajistíme dodání zakázky přímo vašim partnerům nebo zaměstnancům.

Kontakt: info@my-prague.cz, tel. +420 777 097 421

Dárkové certifikáty

Naše společnost vydává dárkové certifikáty různých nominálních hodnot ve výši, jakou si sami zvolíte. Jsou oblíbeným dárkem pro vaše obchodní partnery, kolegy nebo příbuzné. Dárkový certifikát funguje jako cenina, lze jím tedy v našem obchodě zaplatit. Největší výhodou dárkového certifikátu je, že se vyhnete riziku nevhodného nebo špatně zvoleného dárku, obdarovaný si vybere podle vlastního vkusu a přání, a přesně v tu dobu, kdy se mu to nejvíc hodí.

Jak dárkový certifikát získat Dárkový certifikát zakoupíte zasláním objednávky na e-mail info@my-prague.cz. Do e-mailu prosím uveďte počet a hodnotu certifikátů, případný unikátní text (např. věnování), jakým způsobem si je přejete certifikáty zaplatit a doručit, a fakturační údaje. Dárkové certifikáty jsou osvobozeny od DPH a na faktuře je tak uvedena pouze hodnota dárkových certifikátů.

Jak dárkový certifikát uplatnit Každý kód dárkového certifikátu je unikátní a lze ho uplatnit pouze jednou. Vložte do košíku všechno zboží, které jste si vybrali a pokračujte v dokončení objednávky. V následujícím kroku vyberte způsob doručení, vyplňte adresu pro zaslání zboží a zvolte typ platby. Do políčka „Dárkový certifikát nebo slevový poukaz“: opište kód dárkového certifikátu a potvrďte tlačítkem OK. Pokud kombinujete více kódů, oddělte je mezerou nebo čárkou. Po zadání kódů bude celková hodnota dárkových certifikátů ihned odečtena z celkové částky vaší objednávky, okamžitě tak uvidíte, kolik vám zbývá ještě doplatit. Poté stačí objednávku pouze dokončit.

Možné typy plateb a doručení

  • v hotovosti – po potvrzení objednávky si můžete dárkové certifikáty osobně vyzvednout v naší prodejně My Prague, Mostecká 20, Praha –  Malá Strana
  • na dobírku – dárkové certifikáty vám zašleme Českou poštou na vámi určenou adresu, platíte tedy až při jejich převzetí
  • převodem na účet – po potvrzení platby vám dárkové certifikáty zašleme opět poštou, elektronicky info@my-prague.cz nebo si je opět můžete vyzvednout osobně v naší pražské prodejně
  • online platba – po potvrzení platby vám dárkové certifikáty zašleme opět poštou, elektronicky info@my-prague.cz nebo si je opět můžete vyzvednout osobně v naší pražské prodejně

Odpovědi na nejčastější otázky1. platnost dárkového certifikátu je jeden rok2. kódy dárkových certifikátů jsou unikátní a jednorázové3. dárkovým certifikátem lze hradit i poplatky za dopravu4. dárkové certifikáty je možné uplatnit při on−line nákupu i při nákupu zboží na prodejně5. přesahuje-li hodnota certifikátu výši zakázky, nebude možné dárkový certifikát uplatnit

  • Storno objednávky zboží nebo její části Pokud je objednávka zboží nebo její část stornována a z dárkových certifikátů není čerpáno, vrátíme příslušnou částku na váš účet (je třeba zaslat číslo účtu a kódy použitých dárkových certifikátů).

Item added to cart.
0 items -