Obchodní podmínky

 

Průběh objednávky

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.

Přihlášení pro velkoobchodníky
Přihlášení slouží pro velkoobchodníky. Vyplňte e-mail a aktivujte si registraci. Poté můžete nakupovat za velkoobchodní ceny, při splnění první objednávky nad 3000,- Kč.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Košík
V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH. Cena zboží je konečná, včetně všech poplatků, je platná v momentě objednávky a nelze ji měnit. Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH (u velkoobchodníků bez DPH), popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na obsah košíku v pravé horní části stránky.

Adresa
Vyplnit lze zvlášť adresu doručovací a fakturační. Pokud chcete obě adresy stejné, stačí označit zaškrtávátko s názvem “Stejná jako doručovací” a fakturační adresa se zkopíruje z doručovací.

Doprava a platba
Nabízíme vám několik typů dopravy zboží:

Doprava a platba Stát Nákup od Nákup do Cena
Dobírka, Česká pošta CZ 0,- Kč 999999,- Kč 140,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta CZ 0,- Kč 200,- Kč 100,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta CZ 201,- Kč 999999,- Kč 120,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta SK 0,- Kč 120,- Kč 100,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta SK 121,- Kč 999999,- Kč 280,- Kč

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje.

Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, cenu za dopravu, případně osobní vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Je dobré vědět
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky zboží, které již není možné dodat ani nahradit jiným modelem. Prodávající zákazníka o této situaci neprodleně informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Způsoby doručení

Zásilka
Jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura. Fakturu (daňový doklad) zasíláme automaticky v balíku.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Způsob doručení:

  • Obchodní balík Česká pošta

Obchodní balík Česká pošta
Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den, po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Informace k doručení zásilky

  • nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
  • výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
  • můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Vaše osobní údaje (jméno, adresa, tel. číslo) jsou chráněny a mohou být rozšířeny dále jen s vašim písemným souhlasem.

Víte, že si můžete

  • nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
  • nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí
  • zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny vaše zásilky na jinou adresu
  • prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky

Doprava a platba
Nabízíme vám několik typů dopravy zboží:

Doprava a platba Stát Nákup od Nákup do Cena
Dobírka, Česká pošta CZ 0,- Kč 999999,- Kč 140,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta CZ 0,- Kč 200,- Kč 100,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta CZ 201,- Kč 999999,- Kč 120,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta SK 0,- Kč 120,- Kč 100,- Kč
Platba přes účet, Česká pošta SK 121,- Kč 999999,- Kč 280,- Kč

 

Způsob platby

Vyberte si nejvhodnější způsob platby:

  • Platba při převzetí zboží / dobírka
  • Převodem předem

Platba při převzetí zboží / dobírka
Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou přes účet.

Převodem předem
Zboží zaplatíte převodem peněz na náš účet a zboží vám bude neprodleně odesláno na vaši adresu.

Reklamace

Jak postupovat když…
» je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
V tomto případě prosím napište na e-mail info@my-prague.eu, kde vám individuálně pomůžeme.

Jak postupovat u reklamace
Kontaktujte nás na níže uvedený e-mail nebo tel. číslo:

tel.: 00420 777 097 421

e-mail: info@my-prague.eu

Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodávajícímu.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek.

  • předem bude s námi dohodnuto, že si zboží dopravíte na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným užíváním, mechanickým poškozením apod.),
  • podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění:  lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou e-mailovou adresu.

Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností klientů jakožto spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

  • 1. Mimosoudní řešení sporů zejména prostřednictvím (i) mediace či (ii) arbitráže (rozhodčího řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti obou stran, objektivitě a nestrannosti řízení.
  • 2. Dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, v platném znění). Místně příslušným orgánem České obchodní inspekce je Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00.
  • 3. Výkon dohledu, resp. státního dozoru nad činností My Prague, resp. firmou Martina Sládková, vykonávají dále Oblastní inspektorát práce pro hlavní město Prahu se sídlem v Praze, Praha 6, Kladenská 103/105, PSČ 160 00 (ve vztahu ke zprostředkování práce) a Úřad městské části Praha 3 – Živnostenský odbor, se sídlem Praha 3, Lipanská 308/14, PSČ 130 00 (ve vztahu k provozování volné živnosti výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona).

Vysvětlení důsledků pro potenciálního klienta vzniklých uzavřením rozhodčí doložky

  • 4. Dle dohody mezi My Prague, resp. firmou Martina Sládková, a potenciálním klientem budou spory ze smluv mezi nimi uzavřených a řídících se českým právem rozhodovány u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze (dále jen „Rozhodčí soud“ a „rozhodčí řízení“). Výběr Rozhodčího soudu je tedy zárukou spravedlivého a rychlého vyřízení sporu.
  • 5. Zákonem požadované informace zahrnující pravdivé, přesné a úplné informace o tom, že Rozhodčí soud rozhoduje jako stálý rozhodčí soud, o způsobu zahájení a formě vedení rozhodčího řízení, o odměně rozhodce a předpokládaných druzích nákladů, které mohou klientovi v rozhodčím řízení vzniknout a o pravidlech pro jejich přiznání, místu konání rozhodčího řízení, způsobu doručení rozhodčího nálezu klientovi a tom, že pravomocný rozhodčí nález je vykonatelný, jsou uvedeny v aktuální verzi rozhodčího řádu Rozhodčího soudu na internetových stránkách http://www.soud.cz/ a My Prague v tomto ohledu odkazuje klienta na znění rozhodčího řádu.
  • 6. Výhody rozhodčího řízení:
    • a) Rychlejší vyřízení sporu a s tím související nižší finanční náklady – spor je zpravidla rozhodnut v horizontu několika málo měsíců, v jednodušších sporech lze věc vyřídit písemně, tj. bez ústního jednání.
    • b) Svobodná volba rozhodce a procedurálních pravidel – smluvní strany si mohou vybrat rozhodce ze seznamu rozhodců vedeného Rozhodčím soudem (v případě ze spotřebitelských smluv ze seznamu rozhodců vedeného Ministerstvem spravedlnosti), který jim nejlépe vyhovuje.
    • c) Bezformálnost – Rozhodci postupují tak, aby byl bez zbytečných formalit zjištěn skutkový stav potřebný pro rozhodnutí.
    • d) Důvěrnost – soudní jednání je veřejné, tj. každý se může zúčastnit projednávání sporu (veřejnost lze vyloučit jen výjimečně v případech stanovených zákonem); rozsudek obecného soudu musí být vždy vyhlášen veřejně. Naproti tomu rozhodčí řízení je zásadně neveřejné a totéž platí o vynesení rozhodnutí Rozhodčího soudu (rozhodčího nálezu).
    • e) Jednoinstanční řízení – rozhodčí nález je konečný a nelze se proti němu odvolat, pokud se strany nedohodly jinak. Také díky tomu je celková délka rozhodčího řízení typicky podstatně kratší, než je tomu u soudního řízení.
    • f) Široká vykonatelnost – rozhodčí nálezy jsou vykonatelné nejen v tuzemsku, ale i v zahraničí (např. viz Newyorská úmluva z roku 1958, jejímž signatářem je cca 130 států a která zajišťuje uznání a výkon rozhodčích nálezů). Díky těmto mnohostranným mezinárodním smlouvám jsou tuzemské rozhodčích nálezy v zahraničí snadněji vykonatelné než tuzemská rozhodnutí soudu.
    • g) Důvěryhodnost – spory jsou rozhodovány rozhodci, na nichž se strany předem dohodly, mají důvěru obou zainteresovaných stran.
    • h) Spravedlnost – při rozhodování se rozhodci řídí hmotným právem pro spor rozhodným; mohou však spor rozhodnout podle zásad spravedlnosti, avšak jen tehdy, jestliže je k tomu strany výslovně pověřily. Ve sporech ze spotřebitelských smluv se rozhodci řídí vždy právními předpisy stanovenými na ochranu spotřebitele.
    • i) Flexibilnější využití moderních technologií – je-li možno se ziskem aplikovat při poskytování služeb moderních technologií (internet, e-mail, videokonference aj.).
  • 7. Nevýhody rozhodčího řízení:
    • a) Užší pravomoc – co se týče dokazování, rozhodci (na rozdíl od soudů) nemohou vynucovat procesní povinnosti od třetích osob. Rozhodci tedy mohou vyslýchat svědky a znalce jen tehdy, pokud se k nim dobrovolně dostaví a vypovídají; nemají donucovací pravomoc předvolávat svědky. Dále nemají pravomoc vyžadovat předložení písemností k provedení důkazu, vydávat předběžná opatření k zatímní úpravě poměrů účastníků apod. K provedení všech těchto úkonů by rozhodci museli dožádat soud.
    • b) Jednoinstanční řízení – bude-li o sporu rozhodnuto neodborně, nebude-li zjištěn řádně skutkový stav nebo dojde-li k nesprávnému posouzení důkazů a tím k vydání vadného rozhodčího nálezu, strany již nemají možnost tento nedostatek zvrátit, resp. namítnout před odvolacím orgánem (ledaže by se dohodly na tom, že rozhodčí nález je možno přezkoumat).
    • c) Nejednotné rozhodování rozhodců – každý rozhodce či arbitrážní centrum je nezávislým subjektem, proto tu není žádná nadřízená instance, která by sjednocovala rozhodovací praxi různých rozhodčích center či rozhodců. Toto je však zároveň výhodou, neboť strany si mohou zvolit takového rozhodce či rozhodčí centrum, s jehož rozhodovací praxí se nejvíce ztotožňují a považují ji za spravedlivou.

 

Pro velkoobchodníky/firmy

Nakupujete pro vaši firmu nebo obchod větší množství zboží? Hledáte vhodný dárek pro vaše zaměstnance či obchodní partnery? Pak jste na správném místě.

Pokud se u nás zaregistrujete se svým IČO a váš nákup při každé objednávce bude vyšší než 3000 Kč, můžete vybírat z naší velkoobchodní nabídky, která je sice omezena jen na některé druhy zboží, zato cenově velmi zajímavá.

Pokud vás nezaujme naše nabídka pro velkoobchodníky, spojte se s námi a my vám vytvoříme individuální nabídku, která bude závislá na množství objednaného zboží.

Dále firemním klientům nabízíme:

  • Hladký průběh objednávky, včetně případných reklamací.
  • Zajistíme dodání zakázky přímo vašim partnerům nebo zaměstnancům.

 

Dárkové certifikáty

Naše společnost vydává dárkové certifikáty různých nominálních hodnot ve výši, jakou si sami zvolíte. Jsou oblíbeným dárkem pro vaše obchodní partnery, kolegy nebo příbuzné. Dárkový certifikát funguje jako cenina, lze jím tedy v našem obchodě zaplatit. Největší výhodou dárkového certifikátu je, že se vyhnete riziku nevhodného nebo špatně zvoleného dárku, obdarovaný si vybere podle vlastního vkusu a přání, a přesně v tu dobu, kdy se mu to nejvíc hodí.

Jak dárkový certifikát získat
Dárkový certifikát zakoupíte zasláním objednávky na e-mail info@my-prague.eu. Do e-mailu prosím uveďte počet a hodnotu certifikátů, případný unikátní text (např. věnování), jakým způsobem si je přejete certifikáty zaplatit a doručit, a fakturační údaje. Dárkové certifikáty jsou osvobozeny od DPH a na faktuře je tak uvedena pouze hodnota dárkových certifikátů.

Jak dárkový certifikát uplatnit
Každý kód dárkového certifikátu je unikátní a lze ho uplatnit pouze jednou. Vložte do košíku všechno zboží, které jste si vybrali a pokračujte v dokončení objednávky. V následujícím kroku vyberte způsob doručení, vyplňte adresu pro zaslání zboží a zvolte typ platby. Do políčka “Dárkový certifikát nebo slevový poukaz”: opište kód dárkového certifikátu a potvrďte tlačítkem OK. Pokud kombinujete více kódů, oddělte je mezerou nebo čárkou. Po zadání kódů bude celková hodnota dárkových certifikátů ihned odečtena z celkové částky vaší objednávky, okamžitě tak uvidíte, kolik vám zbývá ještě doplatit. Poté stačí objednávku pouze dokončit.

Možné typy plateb a doručení

  • v hotovosti – po potvrzení objednávky si můžete dárkové certifikáty osobně vyzvednout v naší prodejně My Prague, Zlatá ulička u Daliborky č. 20, Praha 1
  • na dobírku – dárkové certifikáty vám zašleme Českou poštou na vámi určenou adresu, platíte tedy až při jejich převzetí
  • převodem na účet – po potvrzení platby vám dárkové certifikáty zašleme opět poštou, elektronicky info@my-prague.eu
  • nebo si je opět můžete vyzvednout osobně na Praze 1

Odpovědi na nejčastější otázky
1. platnost dárkového certifikátu je jeden rok
2. kódy dárkových certifikátů jsou unikátní a jednorázové
3. dárkovým certifikátem lze hradit i poplatky za dopravu
4. dárkové certifikáty je možné uplatnit při on−line nákupu i při nákupu zboží na prodejně
5. přesahuje-li hodnota certifikátu výši zakázky, nebude možné dárkový certifikát uplatnit

Storno objednávky zboží nebo její části
Pokud je objednávka zboží nebo její část stornována a z dárkových certifikátů není čerpáno, vrátíme příslušnou částku na váš účet (je třeba zaslat číslo účtu a kódy použitých dárkových certifikátů).

Updating…
  • Žádné produkty v košíku.